További kedvenc idézeteim...

Any given Sunday

2011.02.11. 00:53

Unokatesóm ajánlotta, és adta nekem azt a filmet, mondván, h jó film. Jóideje tudom, hogy a jó film azért relaty dolog. Nem mindenki szereti ugyanazt a stílust, de szerencsére ebben megegyezik az ízlésünk.
Ami legelsőre eszembe jutott, hogy talán túl sok benn a "jó" fordulat hogy talán kicsit sablonos, vagy valami ilyesmi. Most jöttem rá talán, hogy nem feltétlen kell feje tetejére állítani a világot egy jó filmért. 99-es alkotásról beszélünk vagyis több mint 10 éves. Nem vettem észre egyáltalán nem. Teljesebbnek érzem az életem, most hogy láttam.
Maga a film az amerikai fociról, egy csapatról szól, és az új üdvöskéről, meg a régi harcosokról. Legszívesebben én is kitörtem volna örömömben. Az ínyencek jó ha tudják Al Pacino az egyik főszereplő.

Nálam 10/10
Imdb:   http://www.imdb.com/title/tt0146838/      (6,6)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://frenksztg.blog.hu/api/trackback/id/tr272652896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása