További kedvenc idézeteim...

A lista

2011.03.15. 20:11

Annyira rég írtam, hogy már alig találtam ide. Elkezdődött a suli és otthon is a sok munka, úgyhogy mostanában csak a filmek letöltéséig jutok. Össze is jött már egy jókora lista:

a csúf igazság
a dicsőség zászlója
a zodiakus
Pi
the tournament
tökalsó2
unleashed
valkur
panik
seven pounds
ürgolyhok  (megpróbáltam megnézni, de annyira rossz, h inkább letöröltem) valahogy nem bírtam vele

Majd meg lesznek nézve szép sorban, talán ma este kezdem is. Hosszú hétvégén vagyunk túl, nem telt eseménytelenül. Volt erdő, mező, szőlő, tökmagolaj, traktorhúzás, rönkvágás, na meg persze a lényeg: hegyi buli:)
Összejöttünk egész sokan, és mulattunk egy jót. fél11ig nem ihattam, mert öcsémért haza kellett jönni(és hogy ne legyen egyszerű nem volt kocsink, reggel meg újság...) de aztán pótoltam minden hiányosságot. Tibor gépéről viszonylag sok kép készült. A hajnali zaba sem maradt el, nem törjük meg a hagyományokat. Most sült virslit ettünk mustárral, majonézzel, meg erőspaprikával..:D
Jó volt, mint mindíg ;-)
thx

A bejegyzés trackback címe:

https://frenksztg.blog.hu/api/trackback/id/tr842742474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krezga 2011.03.20. 20:13:23

1, űrgolyhók királyság:)
2, A képek majd kellenek^^
3, regelj Tumblr-re, és kövess :D:D

Krezga 2011.03.20. 20:14:15

1, Űrgolyhók királyság^^
2, a képek majd kellenek:)
3, regelj Tumblr-re és kövess :D:D
süti beállítások módosítása