További kedvenc idézeteim...

The tourist

2011.01.11. 21:23

Eljött az ideje Angelina új(?) filmjének is. Nos egész jó film. Nem lehet magasztalni, valószínűleg nem fogom felemlegetni a "meg **** is kúrva jó film..." beszélgetésekkor, de egyszer jó volt látni. Én nem tudtam, de még csak nem is sejtettem hogy ez lesz a csattanó és jólesett, megmondom őszintén, mindenképp pozitívuma a filmnek. Amikor elkezdtem nézni azpn gondolkodtam, vajon akkor is így kezdődik, ha nem Angelina Jolie a főszereplő. Azt akarom ezzel mondani, mintha *túlsztárolnák* őt lassacskán. Jó meg jól játszik stb, de ő is egy színész. És láttam  már ennél sokkal jobb alakítást is mástól is. Egy szombat délutáni fordulatos akciófil. Erre a célra pörfikt.

Nálam: 10/6
Imdb:   http://www.imdb.com/title/tt1243957/      (6,1)

Más Van egy sorozat, amit elkezdtem nézni Weeds. Imádnivaló. Egy anyka, aki füvet árul, ráadásul nagyban csinálja. A 2. évad legelején tartok de eddig minden OK. Csak ajánlani lehet.
Hamár az ajánásnál tartok:   https://www.youtube.com/watch?v=rr6qBaLu7rI    jejejeje
 

A bejegyzés trackback címe:

https://frenksztg.blog.hu/api/trackback/id/tr432577537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krezga 2011.01.11. 22:50:05

Én nem nagyon tudom rászedni magam, hogy megnézzem, valahogy nem tud érdekelni.
De természetesen előbb vagy utóbb úgyis meglesem, és akkor majd én is írok róla.

ZooLeee 2011.01.13. 16:02:30

Sikerült 4-szer elaludnom a filmen, mire nagy nehezen végignéztem a minap.
Szerintem ez is elég a minősítéséhez. :]

Egyébként nekem egyáltalán nem tetszett. Jolie karaktere is szar volt, de még a játéka sem hagyott túl mély nyomot. A vonatos résznél, amikor vacsorázni hívatta magát, meg egyenesen pofán rúgtam volna. Nem lepett meg, hogy vígjáték kategóriában jelölték őket valami díjra (nem jegyeztem meg, bocs).
Szerintem akciófilmnek manapság kevés.
Kb. az egyharmada után kitaláltam a csattanót is, bár sok filmmel vagyok így. (Forgatókönyveket kellene írnom. :] )

Nem mellesleg Deppnek voltak nemrégiben sokkal jobb filmjei is, mondjuk:
www.imdb.com/title/tt1054606/
Vagy főszerepben:
www.imdb.com/title/tt1152836/
süti beállítások módosítása