További kedvenc idézeteim...

Csak mazochistáknak

2011.01.10. 21:43

A király nevében.
Életem eddigi talán legrosszabb filmjét láttam az imént. Említettem már a battle of britain-t amely rossz volt, és szünetet kellett tartani a közepén. Nos ha ebbe szünetet iktattam volna, akkor nem kezdem el nézni újra... Szörnyű, botrányosan szar! Nem tudom finomabban mondani. Bár szeretem Jason Statham-et és nem is rajta múlt a film sikere, de ez béna. Egy ultra ratyi Gyűrűk ura klónnak kell titulálnom, pedig nem szvesen teszem. Voltak benne olyan jelenetek, amiket mintha egész egyszerűen kivágtak volna az eredetiből, és copy-pasta módszerrel alkalmaztak. Amikor letöltöttem még nem tudtam, h ez ilyen rossz. Aztán megnéztem Imdb-n és már értettem miért nem csatolták a torrenthez a linket, vagy osztályzatot. Nagyon ratyi megoldások, ratyi kinézettel. F-O-S

Nálam: 10/2
Imdb:    http://www.imdb.com/title/tt0460780/     !!!  (3,8)  !!!

Kerüljétek messziről!

A bejegyzés trackback címe:

https://frenksztg.blog.hu/api/trackback/id/tr482575313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krezga 2011.01.11. 22:48:59

Hát igen. De azt tudod-e, hogy a Dungeon Siege játékból készült, amit én nagyon szerettem, és sokat is nyomtuk multiba, szóval kötelező volt, hogy megnézzem. Bár nem volt valami jó:D:D
De amúgy elég, ha csak tudod, hogy ki a rendező: Uwe Boll (mint a legtöbb játékból készült filmé)

Frenksztg 2011.01.11. 23:42:16

@Krezga: Azthiszem igazad van. Mostantól figyelmesebben kell válogatni. Nem tudtam, h dungeon siege-es film, én is végnyomtam, bár csak single-t. Az a szomorú, h így sem változott sokat a véleményem, nagyon nem tetszik.
süti beállítások módosítása