További kedvenc idézeteim...

Antikrisztus

2011.01.06. 20:39

Navégre! Elég sok filmet megnéztem már mióta feljöttem Pestre, de kétség kívül ez viszi a pálmát. Ha jól tudom tavalyi film, a női főszereplővel készült riportot olvastam. A rendezőről beszéltek elég sokat, aki állítólag nőgyűlölő. Ezek után kicsit érthetőbb a film története is. De ha jobban beelegondolok, nincs igazi történet, főleg a lelki dolgok dominálnak. Azért látványból is kijut bőven. Szégyen vagy nem, de felsikítottam az egyik jelenetnél, és nem vagyok sikítós fajta, de ez akkor is dúrva volt. Kibaszottul dúrva. Bár nem világsztárok játszanak benn, nagyon jó színészi teljesítmányt láthatunk. Jó gilm. Semmi általános sablon, kicsit misztikus, pont amennyire lennie kell. Hogy megnézném-e mégegyszer? Nem mostanában.

Nálam 10/9
Imdb: http://www.imdb.com/title/tt0870984/
 

A bejegyzés trackback címe:

https://frenksztg.blog.hu/api/trackback/id/tr332565945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZooLeee 2011.01.06. 22:38:54

bombahir.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=7684:antikri-tika&catid=114:rovat-kultura-filmszinhaz&Itemid=496

Ezek után nem szándékoztam megnézni, de talán most már muszáj lesz. Aztán megalkotom saját véleményem is. :]

Frenksztg 2011.01.07. 16:47:44

Hát Zoli, remélem nem sértelek meg de nem tudtam végolvasni az általad linkelt kritikát. Kicsit nagyon felbaszta az agyam. Ha történelemhűségre vágyik nézzem dokumentumfilmet. Ez film, mert neki nem tetszik, akkor mondja azt, de ne szarozza le a filmet. Szerintem igenis jó! Nem állítom, hogy neked is tetszeni fog, de nekem tetszett, és most ellentmondtam magamnak, mert felhúzott... Valaki oltson majd le engem is. Na pááá

Frenksztg 2011.01.07. 18:51:43

@Frenksztg:
Kicsit higgadtabban: Az, hogy egy filmben vannak olyan jelenetek, amik nem gyerekeknek szólnak, hát istenem 18as karika. Ha nem tetzsik nézzen disney-s filmeket. Ott hullanak az emberek, mint a legyek egy csepp vér nélkül. Ez biztos nem bántja a gyerek morálját: nembaj, ha belevágod valakibe a kardod, nem történik semmi, csak lefekszik.
Az biztos hogy ez a film megosztja az embereket valakinek bejön, valaki utálja. Szerintem ezek egyszerűen gagyi kifogások a film ellen. Hogy nincs története, hát nincs és ha nem is kell?

Krezga 2011.01.08. 00:05:07

A Bombahíres kritikákkal sokszor én sem értek egyet (pl Machete kritika), viszont itt még nem merek véleményt alkotni. Majd megnézem, aztán akkor (de én mindenféle filmet szeretek:D:D)
süti beállítások módosítása