További kedvenc idézeteim...

The Pacific

2011.02.25. 17:14

Andristól kaptam szinkronnal a sorozatot, vagy ahogy azt az HBO maga is nevezte minisorozatot. Az első rész után kicsit azt hittem, valamilyen mini Rayen közlegényt kapunk, de ez több annál. Nemcsak időben, mert azért az sem mind1, mennyi időbe kell belesűríteni a dolgokat. Több fronton is láthatjuk mi történik, nemcsak a csatatereket, de a táborokat, az otthont is. Nekem bejön, és nemcsak mert szeretem ezeket a történeteket, hanem mert jó is. Élethű, és meglepően korhű. Szerintem sokat fektettek a készítők abba, hogy minden megfeleljen az akkori mindennapoknak és sikerült nekik. Most tartok a 8. résznél, de nem hiszem, hogy a végefelé romlana a színvonal. Teljesen jól nyomon követhetjük, hogyan változik a katonák lelke, vagy inkább hogy vesztik azt el. Egyet megtanultam már rég, de most még jobban tudatosult bennem: nem akarok háborúzni, és aki nem járta meg az igazi harcokat, az soha elképzelni sem tudja mekkora kárt okoz.

Nálam 10/10
Imdb:   http://www.imdb.com/title/tt0374463/      (8,4)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://frenksztg.blog.hu/api/trackback/id/tr132690324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása