További kedvenc idézeteim...

A vörös báró

2011.02.14. 22:18

Nem először láttam ezt a filmet és néhány dologra rosszul is emlékeztem. Vannak dolgok, amik viszont teljesen tiszták: soha nem akarok háborúzni. A harcokból, a szenvedésből nem sokat látunk, de az bőven elég. Csak néhány képkocka, nem több 10 percnél, amit a frontról látunk, de az tömény. Az hogy valaki ilyen körülmények között így tudjon gondolkodni, cselekedni az valami egészen kivételes. Amennyiben valóban ilyen volt a báró, és nem csak a film kedvéért formálták így a személyiségét, akkor nem ismerek még egy ilyen embert, vagy lehet hogy ismerem, de szerencsére még nem tapasztalhattam  hogyan viselkedne hasonló körülmények között. 
Egy első világháborús filmről beszélek, amiben egy német pilótatiszt munkásságát, életét követjük nyomon. Azt, hogy milyen is ő a film legelején megtudhatjuk. Sőt, nem egyszerűen megtudjuk, hanem szinte belénk tuszkolják, hogy itt nem a gyilkolás művészetéről lesz szó. Bravó! Nekem tetszik a megoldás, bár ezt csak most találtam ki, de hihetőnek hangzik. Csodálom az őszinteséget, amit nemcsak a császár, de szíve hölgye felé is tanúsít. Ha pilóta lennék, ő lenne a példaképem. Ajánlani tudom.

Nálam 10/10
Imdb:   http://www.imdb.com/title/tt0365675/       (6,0)

[Itt nagyon meglepődtem, mert nem  gondoltam, hogy ezt ennyire lehúzzák, de akkor lehet nekem van ízlésferdülésem..]

A bejegyzés trackback címe:

https://frenksztg.blog.hu/api/trackback/id/tr872661780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krezga 2011.02.15. 16:54:51

Nálam csak 80-90%-ban mérvadó az IMDb, bár általában eltalálják:) Viszont ezt a filmet majd meg kell néznem^^
süti beállítások módosítása